Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 49

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 101

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 105

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 113

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 124

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 128

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 136

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 205

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 383

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/class_core.php on line 2552
lite vilsen [Arkiv] - CrossFit Nordic Forum

handdator

Visa fullständig version : lite vilsen

patrik
2009-06-17, 15:20
hej, jag tränar just nu efter vad som står på "dagens pass" och har gjort det i några veckor nu. Det jag undrar nu är bara om det är rätt form av träning. Jag vill uppnå styrka men även bli av med mycket underhudsfett. kan det vara den rätta träningen att fortsätta följa "dagens pass" då? (har hört iaf att man ska springa mycket för att förbränna)
Annars tycker jag verkligen om träningen som läggs upp, väldigt bra! tummen upp.:D

Jonsson
2009-06-17, 23:50
Lägg till en morgonpromenad och tänk på kosten så kommer resultat. Att vara fysiskt aktiv och att äta rätt brukar vara avgörande för att bli av med underhudsfett :D
Kost och vila är lika viktiga som träning.
Men passen kommer att ge styrka, och användbar sådan :D

patrik
2009-06-18, 14:31
Lägg till en morgonpromenad och tänk på kosten så kommer resultat. Att vara fysiskt aktiv och att äta rätt brukar vara avgörande för att bli av med underhudsfett :D
Kost och vila är lika viktiga som träning.
Men passen kommer att ge styrka, och användbar sådan :D

ok, tack för svaret:) dags o gå ut o bränna;)

Erik
2009-06-20, 12:38
Att man endast förbränner vid lågintensiv träning är en stor myt.

Det bästa du kan göra är att fortsätta köra dagens pass och lägga om kosten.
Du skulle tjäna mer på att lägga tiden på morgonen till att förbereda maten för resten av dagen. Kött, grönsaker och fett i någon form. Stenålderskost.

Kosten är grunden till allt. Du kan i princip äta dig i form utan att träna.
När du sedan tränar med hög intensitet på Dagens pass utmanas du stykemässigt och kardiovaskulärt samtidigt och dina kilon kommer att rasa av!

patrik
2009-06-21, 22:09
Att man endast förbränner vid lågintensiv träning är en stor myt.

Det bästa du kan göra är att fortsätta köra dagens pass och lägga om kosten.
Du skulle tjäna mer på att lägga tiden på morgonen till att förbereda maten för resten av dagen. Kött, grönsaker och fett i någon form. Stenålderskost.

Kosten är grunden till allt. Du kan i princip äta dig i form utan att träna.
När du sedan tränar med hög intensitet på Dagens pass utmanas du stykemässigt och kardiovaskulärt samtidigt och dina kilon kommer att rasa av!

okejokej, kosten verkar vara det viktigaste vad jag hört alla säga så det är något att satsa på så att de blir rätt mat varje dag. tack för svaret!