Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 49

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 101

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 105

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 113

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 124

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 128

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 136

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 205

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/init.php on line 383

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/d27366/forum/includes/class_core.php on line 2552
CrossFit semester i USA [Arkiv] - CrossFit Nordic Forum

handdator

Visa fullständig version : CrossFit semester i USA

Daniel
2009-07-27, 15:30
Hejsan.

Snabb information om mig själv. Mitt namn är Daniel Liljön och är 21 år gammal. Född och uppväxt i Sverige/Helsingborg. 184cm lång, väger runt 75kilo och har ett BMI på 21. Jobbar på ett ICA lager och min arbetsuppgift är att navigera en ABB robotarm. Inom några år är mitt mål att vara färdig utbildad till personlig tränare, för träning är mitt stora intresse. Har alltid varit aktiv genom en förening men nu under de senaste åren mer på egen hand. Intresset för kropp och hälsa växte under året i lumpen, det var där jag trillade över CrossFit på internet. Så började utöva CrossFit i början utav året.
Nästa sommar har jag sagt att jag ska cykla runt Sverige som är drygt 460mil. Det är detta jag tränar inför nu.

Kommer resa iväg i början utav September och kommer stanna i 5veckor. Det jag söker är en CrossFit affiliate. US är stort det är därför jag söker tips om vart jag ska vända mig här. Det jag är ute efter är personer som är bra på att lära ut, trevlig atmosfär. Målet med denna resan är att bygga styrka och få in mer teknik i övningar.

Information jag söker är i första hand en affilite som är villig att ta emot mig. Vart i USA spelar ingen roll men det är aldrig ett minus om det är varmt (är trotts allt semester). :)
Ett ställe man kan bo i närheten. Någon som vet om det är någon som hyr ut rum, hostel, Billiga hotell eller en lägenhet.

Varför just USA? För att CrossFit är så pass stort där och har alltid velat åka ditt. Vill komma ifrån Sverige/Norden/Europa så att jag får mer använda av min engelska. Kunna klara mig på egen hand i nya situationer och platser.

Alla tips uppskattas.
Kommer även posta detta på CrossFits message bord men väntar på att dem ska aktivera mitt användarkonto.

Tack på för hand
/Daniel